Piąte urodziny Phlov by Anna Lewandowska 

Piąte urodziny Phlov by Anna Lewandowska 

Phlov obchodzi piąte urodziny. Twórcy marki opowiadają o pomysłach na rozwój brandu, wyzwaniach w sektorze beauty i o tym, co wyróżnia Phlov spośród innych marek.

5 lat temu pierwsze kosmetyki Phlov do pielęgnacji twarzy i ciała pojawiły się w e-commerce marki oraz w perfumeriach Sephora.

Założenia, które towarzyszyły twórczyniom marki - Annie Lewandowskiej i Justynie Żukowskiej-Bodnar - pozostały niezmienne. Phlov to naturalne, wegańskie kosmetyki, które dopasowują się do potrzeb skóry i wprowadzają w dobry nastrój #MatchYourFlow.

Już 100 produktów w ofercie PHLOV

Po 5 latach obecności na rynku kosmetycznym w portfolio Phlov znajduje się już prawie 100 produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także perfumy i akcesoria. Wspomniane portfolio można podzielić na kilkanaście kategorii, z czego największą popularnością bez wątpienia cieszy się linia anti-age oraz glow, które klientki pokochały od pierwszego wejrzenia za wyjątkowe składy, konsystencje i przede wszystkim - skuteczność.

Liczy się skład

Kosmetyki Phlov to wegańskie i naturalne formuły, a w ich składach znajdują się takie składniki jak np. biofermenty, czynniki wzrostu, peptydy (m.in miedziowy), komórki macierzyste, stabilne i skuteczne formy witamin, retinal, kwas hialuronowy w trzech wielkościach molekuł oraz dziesiątki naturalnych ekstraktów roślinnych. Za wyjątkowymi recepturami kosmetyków (#Unique) stoi własny dział R&D marki, który zajmuje się badaniami nad składami produktów oraz rozwojem portfolio.

- We Phlov używamy zaawansowanych i opatentowanych surowców aktywnych, w stężeniach o maksymalnej skuteczności, które otrzymywane są przy pomocy nowoczesnych technologii - informuje Justyna Żukowska-Bodnar, twórczyni kosmetyków i trendsetterka, która od ponad 20 lat związana jest z branżą kosmetyczną i SPA.

Wśród niewątpliwych sukcesów marki można wymienić trzy duże premiery z zeszłego roku: zaawansowaną linię do pielęgnacji skóry dojrzałej Renew PRO, która powstała we współpracy z partnerem biznesowym - Sephora Polska, Phlov MENCARE z linią Dark Ocean, skierowaną do mężczyzn i docenianą przez Klientów za proste i efektywne podejście do męskiej pielęgnacji, a także wyjątkowe zapachy perfum, które dostępne są także w drogeriach Rossmann.

Podsumowania i plany

Anna Lewandowska podkreśla, że za nią i zespołem jest już 5 intensywnych lat, a nawet trochę więcej, bo prace nad marką zaczęły się dużo wcześniej. - Jestem naprawdę dumna z tego, co razem z zespołem udało nam się przez ten czas osiągnąć, a to tylko motywuje nas do dalszej pracy i podbijania rynku. Od samego początku zależało mi, żeby marka była dostępna w całej Europie i to także nam się udało - nasz sklep jest dostępny online w Polsce i całej Unii Europejskiej. Jako współwłaścicielka aktywnie uczestniczę w procesie kreowania nowych produktów. Weryfikuję i testuję na sobie każdą nowość przed wprowadzeniem na rynek - mówi Anna Lewandowska, dyrektor ds. rozwoju marki Phlov.

Lewandowskiej zależy, by kosmetyki były nie tylko skuteczne, ale też spełniały jak najróżniejsze potrzeby skóry czy włosów i były wielozadaniowe. - Każdego dnia dostaję mnóstwo pozytywnych opinii od swoich obserwatorek i innych osób, i to jest dla mnie prawdziwy powód do dumy. Przed nami kolejne nowości i rozwój portfolio, które będzie odpowiadało na największe światowe trendy - szczególnie jeśli chodzi o wyjątkowe surowce i działanie na skórze, która dziś mierzy się z trudnymi wyzwaniami, takimi jak stres, światło niebieskie i wiele innych czynników środowiskowych - dodaje.

O planach rozwoju marki - najbliższych i długofalowych - mówi Krzysztof Zawadzki, senior marketing manager marki Phlov: - Ta rocznica to doskonały moment na podsumowania i zmiany. Jesteśmy młodą marką, a konkurencja w sektorze beauty jest ogromna. To, co zawsze będzie naszym największym atutem to receptury i ich skuteczność, konsystencje, które sprawiają, że codzienna pielęgnacja to radość i przyjemność. W nadchodzących latach planujemy wprowadzić zmiany – od 2025 roku nasze opakowania zostaną zmodernizowane, stając się bardziej estetyczne, kompaktowe i czytelne dla naszych klientek. Będą również dostępne w wersjach dwujęzycznych, co odpowiada na potrzeby rynku Unii Europejskiej - informuje.

Firma wprowadzi nowe procesy produkcyjne i logistyczne, które usprawnią jej działania. Szczególny nacisk kładzie na redukcję zużycia papieru i optymalizację zasobów, co pozwoli minimalizować ilość odpadów i wprowadzić bardziej przyjazne i ekologicznie rozwiązania. - Przeprowadzimy także relaunch kilku kategorii produktowych, aby lepiej dopasować je do potrzeb naszych klientek - dodaje Zawadzki.

Urodzinowa nowość PHLOV

Z okazji urodzin marki w ofercie pojawił się limitowany krem ceramidowy, który intensywnie odżywia skórę i będzie idealnym dopełnieniem każdej wieczornej pielęgnacji. W trakcie urodzinowej promocji krem dołączany jest do zakupów za 5 złotych, a cała oferta została przeceniona o 20%. 

Na klientki i obserwatorki marki czeka także wiele niespodzianek, m.in. opracowany z pomocą kosmetologa e-book pełny wskazówek o jesiennej pielęgnacji skóry. Więcej o urodzinowych akcjach i promocjach można znaleźć na stronie oraz Instagramie marki. 
# Newsy producenci
 reklama